COSULETE CU DULCEATA DE TRANDAFIRI SI MIGDALE/ JELEU DE PAPAJA SI NUCI

mal

Buna dimineata!
Astazi incerc sa va indulcesc putin ziua cu aceste cosulete minunate pe care le-am pregatit pentru Craciunul lui 2010 (wooow, suna de parca au trecut 10 ani :))  ), insa n-am apucat sa le pun pe blog.
Din start va spun ca se prepara la fel ca si cosuletele cu gem de caise si nuci de aici :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/05/cosulete-cu-nuca-si-gem-de-caise.html
singura diferenta  majora fiind hainuta de sarbatoare din hartie de muffins .
NOTA(in unele cazuri, am inlocuit jumatate din cantitatea de untura cu unt...insa, daca nu va place deloc untura, puteti inlocui toata cantitatea cu unt )
M-am jucat putin si cu dulceata, schimband clasica de caise cu cea de trandafiri  la cele cu hainuta rosie...respectiv cu jeleu de papaja facut de mine
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/11/jeleu-de-papaja-si-piersici-cu-miez.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+DragosteaInBucate+%28dragostea+in+bucate%29
 la cele cu  hainuta verde .
A, sa nu uit, bezeaua de la cosuletele cu dulceata de trandafiri am facut-o cu migdale macinate in loc de nuci.
Mai trebuie sa specific ca am folosit cate 4 albusuri pentru fiecare 15 cosulete, deoarece am vrut o bezea "sanatoasa".
In reteta clasica  am folosit  4 albusuri pentru 30 de cosulete, insa ies mai mici, cu bezea mai putina . :)

 Le-am servit pe parcursul a doua saptamani , dimineata , la cafea...si trebuie sa va spun ca pe zi ce trecea, erau tot mai  gustoase .
 Incercati ! :)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :